Територіальні органи ДФС
у Миколаївській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Протягом січня-вересня поточного року до Миколаївської митниці ДФС надійшло 124 письмових звернення громадян

04.10.2018

Протягом січня-вересня поточного року до Миколаївської митниці ДФС надійшло 124 письмових звернення громадян. З них 122  звернення – заяви, та 2 скарги. 122 звернення є первинними та по 1 – неодноразове та повторне.

122 заяви, що надійшли до митниці, відпрацьовані у встановлений термін. 2 заяви на даний час знаходяться в стадії розгляду.

По заявах, які розглянуті – по 93 прийнято позитивне рішення, по 15 відмовлено в задоволені (по ним, як правило, складено протокол про порушення митних правил), по 11 зверненням та 2 скаргам надані вичерпні роз’яснення (скарги направлені для приєднання матеріалів  справи про ПМП).  Одне звернення повернуто заявнику відповідно до статі 5 Закону України «Про звернення громадян». За статтю авторів звернення: 109 заявників – чоловічої статі, 15 заявників - жінки. Колективних заяв до митниці не надходило.

Переважна кількість заяв, що надійшли до митниці, стосується   продовження терміну перебування на митній території  України транспортних засобів.

За звітний період керівництвом митниці  (начальником митниці та заступниками) проведено 3 особистих прийоми. Всі звернення розглянуті шляхом надання роз’яснень. Письмових заяв за результатами не надходило.

На виконання вимог Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та  гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”  в митниці організовано розгляд звернень громадян в установлені терміни.

З метою всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання затверджено графік особистого прийому, який у зв’язку із кадровими змінами  постійно підтримується в актуальному стані. Особистий прийом посадовими особами митниці проводиться за попереднім записом, як особисто, так і по телефону.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод  громадян, для вирішення проблем окремих платників податків в Миколаївській митниці діє «Громадська приймальня».

         Нагадуємо, що письмові звернення можуть бути направлені до Миколаївської митниці ДФС  особисто, поштою та у електронному вигляді.

          Електронне звернення на адресу  Миколаївської митниці ДФС може бути надіслано на  електронну поштову скриньку mk.cust.zvernennya@customs.sfs.gov.ua.

         Запис на особистий прийом проводиться за телефоном 47-45-05 - сектор розгляду звернень та забезпечення розгляду публічної інформації