Територіальні органи ДФС
у Миколаївській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Начальник Головного управління ДФС у Миколаївській області Володимир Копіца: «Наша стратегія – новий рівень співпраці з бізнесом»

06.07.2018

- Володимире Володимировичу, які основні досягнення Головного управління ДФС у Миколаївській області у першому півріччі 2018 року щодо мобілізації коштів до бюджету?

- Головним управлінням ДФС у Миколаївській області вживається комплекс заходів щодо детінізації економіки, легалізації ринку праці, підвищення рівня виплати заробітної плати найманим працівникам, виявлення фактів незаконного відшкодування податку на додану вартість, погашення податкового боргу, контролю за використанням земельних ресурсів тощо.

За результатами вжитих заходів, у першому півріччі 2018 року до бюджетів усіх рівнів мобілізовано 4,4 млрд. грн. податків і зборів, у т.ч. 1,9 млрд. грн. до державного бюджету. При цьому, податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів мобілізовано до державного бюджету на суму 780,3 млн. грн., податку на прибуток – на суму 374,6 млн. гривень.

Важливою складовою програми децентралізації влади є наповнення місцевих бюджетів, збільшення надходжень до яких сприяє вирішенню питань регіонального розвитку.

У першому півріччі 2018 року до місцевих бюджетів Миколаївщини забезпечено майже 2,5 млрд. грн. податків і зборів, що на 362 млн. грн. більше, ніж у відповідному періоді 2017 року.

Позитивну динаміку надходжень податків і зборів до бюджету досягнуто у тому числі завдяки підтримці голови Миколаївської обласної державної адміністрації Олексія Савченка та скоординованих дій з контролюючими і правоохоронними органами.

Дякую кожному сумлінному платнику податків Миколаївщини за високу податкову культуру, громадянську активність та виконання конституційного обов’язку щодо сплати податків до бюджету.

 

- Яка взаємодія відбувається у Вас з представниками бізнесу та громадськими об’єднаннями підприємців?

 

- Ми завжди відкриті до співпраці та конструктивного діалогу з бізнесом. Впровадження нових електронних сервісів для платників є одним із пріоритетних завдань фіскальної служби Миколаївської області. Так, найпопулярніший сервіс – Електронний кабінет платника - дає змогу платникам податків отримувати понад 90 відс. послуг в електронному вигляді, а реформована система електронного адміністрування  податку на додану вартість - своєчасно та у повному обсязі відшкодовувати ПДВ.  Я переконаний, що уникнення прямого контакту між посадовою особою ДФС і платником податків фактично унеможливлює будь-яку корупційну складову.

За активної участі бізнесу, вдалося оновити та перезапустити систему моніторингу  ризиків та блокування податкових накладних. Створена система критеріїв, які блокують схемні податкові кредити, не створює перешкоди легальному бізнесу. З початку запуску другого етапу СМКОР Комісією Головного управління ДФС у Миколаївській області оброблено та прийнято рішення щодо реєстрації або відмови у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних по 2739 податкових накладних/розрахунків коригування. Розглянуто 205 Таблиць даних платників податків, направлених платниками на розгляд Комісії ГУ ДФС у Миколаївській області, які дозволять сумлінним платникам податків у подальшому суттєво зменшити кількість заблокованих податкових накладних. Завдяки повній автоматизації та прозорості у адмініструванні та відшкодуванні ПДВ ліквідовуються схеми та маніпуляції з цим податком, значно збільшуються нарахування з ПДВ та з податку на прибуток.

Я впевнений, що новації ДФС позитивно оцінюються бізнесом. Головне управління ДФС у Миколаївській області і надалі буде застосовувати нові технології, які дозволять значно спростити роботу суб’єктам господарювання та залучити інвестиції в Україну.

 

- Володимире Володимировичу, які заходи проводяться Головним управлінням ДФС у Миколаївській області для забезпечення дотримання податкового законодавства у місцях масового відпочинку людей на Миколаївщині під час курортного сезону?

 

З метою дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні оптової та роздрібної торгівлі підакцизними товарами у курортній зоні на території Чорноморського узбережжя Миколаївщини, забезпечення контролю за повнотою та своєчасністю сплати податків, руйнування можливих схем ухилення від сплати податків, у Миколаївській області проводиться операція «Курорт-2018».

Слід зазначити, що на території Миколаївської області роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюють 2602 платника акцизного податку, у т.ч. 2060 фізичних осіб та 542 юридичні особи. З початку 2018 року Головним управлінням ДФС у Миколаївській області мобілізовано до місцевих бюджетів майже 80 млн. грн. акцизного податку з роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

У ході проведення операції «Курорт-2018», яку розпочато з 1 червня, Головним управлінням ДФС у Миколаївській області проведено 18 фактичних перевірок платників акцизного податку, які здійснюють роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном. У результаті контрольно-перевірочних заходів, виявлено 17 фактів порушення вимог податкового законодавства у сфері обігу підакцизних товарів. До суб’єктів господарювання застосовано фінансові санкції на загальну суму 172 тис. гривень.

Звертаюсь з проханням до небайдужих громадян, якщо вам стануть відомі факти нелегального продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, порушення правил торгівлі у місцях відпочинку, повідомляйте чергову частину Головного управління ДФС у Миколаївській області, за телефоном: (0512) 50-18-41 (цілодобово).

На завершення розмови, хочу ще раз підкреслити, що Головне управління ДФС у Миколаївській області налаштоване на активний діалог з представниками бізнесу, які сумлінно сплачують податки, відповідально відносяться до дотримання законодавства про працю. Саме комунікація з бізнесом та громадськістю формує податкову культуру громадян та створює позитивний імідж ДФС. Адже, сплачуючи податки, ми інвестуємо у майбутнє: у розвинену соціальну інфраструктуру та якісно новий рівень життя громадян.