Територіальні органи ДФС
у Миколаївській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

До Миколаївської митниці ДФС у 1 кварталі 2018 року надійшло 30 письмових звернень громадян.

30.03.2018

Протягом січня-березня поточного року до Миколаївської митниці ДФС надійшло 30 письмових звернень громадян. З них 28  звернень – заяви та 2 скарги. 29 звернень є первинними та 1 – неодноразове.

26 заяв, що надійшли до митниці, відпрацьовані у встановлений термін. 3 заяви та 1 скарга на даний час знаходяться в стадії розгляду.

По заявах, які розглянуті – по 22 прийнято позитивне рішення, по 1 відмовлено в задоволені та складено протокол про порушення митних правил, по 2 зверненням та 1 скарзі надані вичерпні роз’яснення ( скарга направлена для приєднання матеріалів  справи про ПМП).  За статтю авторів звернення: 29 заявників – чоловічої статі, 1 заявник - жінка. Колективних заяв до митниці не надходило.

Переважна кількість заяв, що надійшли до митниці, стосується   продовження терміну перебування на митній території  України транспортних засобів.

За звітний період керівництвом митниці  (начальником митниці та заступниками) проведено 2 особистих прийоми. Всі звернення розглянуті шляхом надання роз’ясень. Письмових заяв за результатами не надходило.

 

На виконання вимог Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та  гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”  в митниці організовано розгляд звернень громадян в установлені терміни.

З метою всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання затверджено графік особистого прийому, який у зв’язку із кадровими змінами  постійно підтримується в актуальному стані. Особистий прийом посадовими особами митниці проводиться за попереднім записом, як особисто, так і по телефону.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод  громадян, для вирішення проблем окремих платників податків в Миколаївській митниці діє «Громадська приймальня».

         Нагадуємо, що письмові звернення можуть бути направлені до Миколаївської митниці ДФС  особисто, поштою та у електронному вигляді.

 

         Електронне звернення на адресу  Миколаївської митниці ДФС може бути надіслано на  електронну поштову скриньку mk.cust.zvernennya@customs.sfs.gov.ua.

         Запис на особистий прийом проводиться за телефоном 47-45-05 - сектор розгляду звернень та забезпечення розгляду публічної інформації