Територіальні органи ДФС
у Миколаївській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Лист ГУ ДФС у Миколаївській області від 30.12.2015 №3363/10/14-29-17-01-10

30.12.2015

Головне управління Державної фіскальної служби у Миколаївській області керуючись ст. 52 Податкового Кодексу України (далі – Кодекс), розглянуло Ваш лист від «…» щодо надання податкової консультації з питання: рішенням якого органу місцевого самоврядування слід керуватися  для обчислення  та сплати суми податків з об’єктів нерухомості комплексу, кемпінгу-автозаправної станції, повідомляє наступне.

Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», внесено  зміни до Податкового Кодексу України, в частині податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які діють з 01.01.2015 року.

Відповідно до пп. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 Кодексу платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт (пп. 266.3.3 п. 266.3 ст. 266 Кодексу).

Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, згідно з пп. 266.5.1          п. 266.5 ст. 266 Кодексу встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості. Також згідно пп. 266.4.2. п. 266.4 ст. 266 Кодексу сільські, селищні, міські ради встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Поряд з цим зазначаємо, що на запит територіального органу ДФС у Миколаївській області, «…» міська рада  надала інформацію листом від «…», в якому повідомила: що згідно картографічних  матеріалів «…» міської ради будівля агрофірми «…» належить до земель «…» міської ради та знаходиться в межах населеного пункту «…».

Звертаємо Вашу увагу що для з’ясування питань щодо рішень органу місцевого самоврядування Ви  можете звернутися до «…» міської ради.

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», з метою приведення у відповідність до вимог діючого законодавства рішення «…»міської  ради від «…» «Про затвердження Положень про місцеві податки і збори » враховуючи рекомендацію спільного засідання постійних комісій міської ради з питань планування, бюджету та фінансів з питань земельної реформи та охорони довкілля від «…», керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні», міська рада вирішила: внести зміни та доповнення до рішення «…» міської  ради від «…» «Про затвердження Положень про місцеві податки і збори » зі змінами та доповненнями, внесеними рішеннями «…» міської ради від «…», міською радою прийнято рішення від «…», яким Ви можете керуватись при обчисленні  та сплаті сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  щодо об’єктів  нерухомості комплексу, кемпінгу-автозаправної станції за адресою «…».

Таким чином, юридична особа (власник приміщення) застосовує ставку з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, яка визначена місцевою радою щодо об’єкта нежитлової нерухомості, на підставі документів, що підтверджують право власності, в залежності від класифікаційних ознак та функціонального призначення такої нерухомості.

При цьому повідомляємо, що податкова консультація – це допомога контролюючого органу конкретному платнику податків стосовно практичного використання конкретної норми закону або нормативно-правового акта з питань адміністрування податків чи зборів, контроль за справлянням яких покладено на такий контролюючий орган (п.п. 14.1.172 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

З повагою

В.о. начальника                                                                          І.В. Кузьмін

До списку